+380 (44) 207 4578
Не вдалось зателефонувати, надсилайте звернення за електронною адресою: info@artembank.com.ua

Розрахунково-касове обслуговування клієнтів

Для юридичних осіб:

  • відкриття рахунків;
  • приймання та видача готівки з рахунку;
  • підготовка готівки для видачі з рахунку у відповідних номіналах;
  • продаж та купівля іноземної валюти на УМВР;
  • перекази у національній та іноземній валюті;
  • продаж бланків векселів;
  • оформлення та видача чекових книжок;
  • система „клієнт-банк online”

В АТ «АРТЕМ-БАНК» працює сучасна швидкісна система електронних платежів «Клієнт-банк» «Internet-Banking» BANK-ONLINE, що здійснює проведення платіжних доручень та надає можливість отримання інформації про стан рахунку в режимі реального часу.

Операційний день АТ «АРТЕМ-БАНК» для здійснення операцій у національній валюті:

  • переказ коштів  — з 9:00  до 18:00

Операційний день  Банку для здійснення операцій в іноземній валюті:

  • подання заявок на придбання, продаж іноземної валюти (при наявності повного пакету документів) — до 11:00
  • подання платіжних  документів у іноземній валюті для переказу в межах Банку — до 17:00
  • подання платіжних  документів у іноземній валюті для переказу за межі Банку — до 16:00 

Переваги обслуговування валютних контрактів в АТ «АРТЕМ-БАНК»:

  • по операціям в іноземній валюті клієнти банку контактують безпосередньо з начальником Департаменту валютних операцій;
  • можливість погодження з клієнтом курсу придбання-продажу валюти;
  • можливість індивідуального погодження тарифів під потреби клієнтів;
  • сплата відсотків на залишок за грошовими коштами на поточних рахунках.

За додатковою інформацією щодо умов розрахунково-касового обслуговування корпоративних клієнтів прохання звертатися до:

  • Департаменту корпоративного бізнесу за телефоном 38044 289 99 11.
  • Операційного відділу за телефоном 38044 483 30 71.

 

 
Клієнт–банк online
 

Система „клієнт–банк online” зручна та проста в використання, зберігає конфіденційність, дозволяє клієнту оперативно та безпечно управляти власним банківським рахунком (у національній валюті). Система підключається безкоштовно з викликом спеціаліста банку в офіс до клієнта.

Використання системи „клієнт-банк online” дає змогу клієнту:

  • контролювати стан рахунка в режимі online
  • оперативно отримувати банківські виписки з поточною інформацією о зарахування та списанні грошових коштів
  • проводити безготівкові платежі не виходячи з офісу у захищеному вигляді
  • проводити платежі по системі з 09.00 до 17.00
  • вести довідник контрагентів клієнта
  • з’єднати систему „клієнт-банк online” з програмним забезпеченням клієнта
  • друкувати документи та виписки з системи
  • вести автоматизовану нумерацію документів, яка відправляється
  • вести довідник банків-учасників системи електронних платежів Національного банку України
  • вести довідник кодів та видів платежів до бюджету.
  • отримати фінансову інформацію - курс валют , листа та постанови НБУ і т.і. 

Підключення системи здійснюється шляхом підписання додаткової угоди до договору банківського рахунку.

За додатковою інформацією щодо встановлення та обслуговування системи „клієнт–банк online”  прохання звертатися до:

  • Служби підтримки системи „клієнт-банк online”за телефоном +38 (044) 490 2843.

 


 Тарифи для юридичних осіб